Praktisch

Heb je een opdracht? Amplo zorgt ervoor dat je correct uitbetaald, goed geïnformeerd en wettelijk beschermd wordt. Dit alles met de hulp van een persoonlijke consulent en in vier simpele stappen.

1. Inschrijven: 

Je persoonlijke gegevens doorgeven kan in één van onze kantoren, telefonisch of per mail, of via het online inschrijvingsformulier op www.amplo.be.

2. Opdracht doorgeven: 

  • Heb je een opdracht te pakken? Bezorg vóór je start met werken de nodige gegevens (opdrachtgever met contactpersoon, datum en uur van aanvang, locatie en factuurbedrag) aan je persoonlijke consulent.

  • Heb je een lastminute opdracht en zijn onze kantoren gesloten? Dan contacteer je onze permanentiedienst op het gratis nummer 0800 84 900.

Amplo- Camera

Amplo is een one stop shop, met een breed arsenaal aan diensten en contractvormen.

Amplo- Les petits bras

3. Contractopmaak

Amplo maakt je contract tijdig op en bezorgt je een e-contract per e-mail. Het loon onderhandel je zelf met de opdrachtgever, maar wij waken mee over de wettelijke loonbarema’s. Je kan op onze kantoren altijd een berekening vragen of advies over het bepalen van je factuurbedrag.

4. Betaling

  • In de week na de opdracht vragen we je opdrachtgever om een bevestiging van je prestatie. Op basis daarvan voeren we de betalingen uit. Dit kan al in de week die volgt op je opdracht. Na elke betaling ontvang je een loonbon. Een overzicht van een langere periode kan je in de vorm van een tewerkstellingsdetail aanvragen bij je persoonlijke consulent.

  • Van het afgesproken factuurbedrag betaalt Amplo alle wettelijke bijdragen aan RSZ , bedrijfsvoorheffing, pensioenfonds, enzovoort. Je hebt als werknemer bij Amplo ook onder meer recht op betaalde feestdagen, vakantiegeld, eindejaarspremie, gewaarborgd loon en klein verlet.