Blog

De Warmste Week bij AMPLO

De goededoelenactie De Warmste Week van Studio Brussel is intussen een vaste waarde geworden in de week voor Kerstmis. Elke jaar opnieuw wordt er een recordbedrag opgehaald voor verschillende goede doelen. Alle uithoeken van Vlaanderen worden zo voor eventjes een beetje warmer.

Ook een aantal klanten van AMPLO dragen hun steentje bij. Of ze zijn zelf het (creatieve) goede doel!

Collectief Ablatief kerstkaart

Amarant en S.M.A.K. organiseren samen een kunstmarathon. Van vrijdagavond 21 december t.e.m. zaterdagavond 22 december kan je bij hen 24 uur lang terecht voor allerlei kunstsessies, van film over lezingen tot exclusieve museumrondleidingen. De volledige opbrengst gaat naar twee goede doelen: enerzijds VZW Humain dat zich inzet voor vluchtelingen en anderzijds VZW aPart dat zich concentreert op mensen in een kwetsbare positie. Meer info over het programma vind je op www.amarant.be.

Ook Collectief Ablatief zet zich in voor de Warmste Week. Zij maken kerstkaarten met grappige woordmopjes. De groep bestaat uit een muzikant, een schrijver en een grafisch vormgever. Interesse in een warm (en hilarisch) kerstkaartje? Neem zeker een kijkje op hun website www.collectiefablatief.be.

◄ Zie hier links een voorbeeld van één van de kerstkaarten van Collectief Ablatief © Collectief Ablatief

Onze klant Theater Stap vzw is dit jaar zelf het goede doel. Bij dit theatergezelschap staan mensen met een mentale beperking centraal. Zelf je steentje bijdragen aan dit geweldige initiatief (Theater Stap spaart voor een nieuwe theaterzaal)? Je kan nog steeds een actie registreren via de website van de Warmste Week.

Tot slot organiseert ook een van onze eigen consulenten een actie ten voordele van de Warmste Week. Maxime van AMPLO Antwerpen is cocktailshaker in bijberoep en opent in zijn eigen huis een pop-up cocktailbar: Cocktailbar Puzzles. De acties die hij steunt zijn Boven de wolken vzw en het Centrum ter Preventie van Zelfdoding